joomla statistics
Απόλυτα πετυχημένη η 3ήμερη εκδρομή Αγίου Πνεύματος σε Τρίκαλα – Καρδίτσα – Μετέωρα, για την ΙΡΑ Ξάνθης και τους Απόστρατους Αστυνομικούς.
Και το 2017 τα Διοικητικά Συμβούλια της Τ.Δ. Ξάνθης της Διεθνούς Ένωσης και της Ένωσης Αποστράτων Αστυνομικών Ν. Ξάνθης εκμεταλλευτήκαν το 3ήμερο Αγίου Πνεύματος, αφού διοργάνωσαν εκδρομή στα Τρίκαλα – Καρδίτσα – Μετέωρα.
Το Σάββατο 3 Ιουνίου 2017, αναχώρησε ένα λεωφορείο με 46 συμμετέχοντες μέλη των δύο παραπάνω σωματείων και προορισμό τα Τρίκαλα με ενδιάμεσες στάσεις στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου του Νέου στο χωριό Βούναινα, μισή ώρα έξω από τη Λάρισα, όπου οι Ξανθιώτες αστυνομικοί με τις γυναίκες τους είχαν την ευκαιρία να προσκυνήσουν και να ενημερωθούν από τον εφημέριο για ένα υπερθαυμαστό γεγονός και κυρίως κατά την ετήσια μνήμη του Οσιομάρτυρα, τρέχει ένα πορφυρένιο υγρό, που μοιάζει με αίμα. Το υγρό τρέχει από τους κορμούς λίγων δένδρων φτελιάς, στα οποία σφαγιάστηκαν οι συνασκητές του Αγίου Νικολάου και επίσης πλημμυρίζει τη ρίζα ενός κομμένου δένδρου, όπου κατά την παράδοση, βασανίστηκε ο Οσιομάρτυρας.
Μετά τον προσκύνημα φτάσαμε στο Νεραϊδοχώρι, αφήνοντας πίσω μας
την Ελάτη και το Περτούλι, μια γοητευτική διαδρομή αφού όλη η περιοχή είναι πνιγμένη στο πράσινο και στα πελώρια έλατα. Εκεί μας περίμεναν ο Γενικός Γραμματέας και ο Ταμίας της ΙΡΑ Τρικάλων κ.κ. Δραγούτσος Βασίλης και Μάστορας Μιχάλης αντίστοιχα όπου είχαμε ανταλλαγή απόψεων σε θέματα των δύο Ενώσεων και ανταλλάχθηκαν αναμνηστικά και δώρα. Μετά το φαγητό και περί ώρα 17.00΄ κατηφορίσαμε στα Τρίκαλα στο ξενοδοχείο μας και το βράδυ κατά την έξοδο μας είχαμε στην παρέα μας τον πρόεδρο του Συνδέσμου Αποστράτων Παναγιώτη Τριανταφύλλου που μας ξενάγησε στην παλιά πόλη, τον πεζόδρομο και φυσικά στα ξακουστά ταβερνάκια της πόλης, τα λεγόμενα Μανάβικα.
Την δεύτερη ημέρα που περιλάμβανε την επίσκεψη μας στην Καρδίτσα, η ημέρα μας ξεκίνησε με πρωινό εκκλησιασμό στην Μονή Κορώνας, όπου φυλάσσεται η κάρα του Οσίου Σεραφείμ, όπου ο ηγούμενος λόγω και της Κυριακής της Πεντηκοστής μας ενημέρωσε τόσο για την ημέρα όσο και για ιστορικά στοιχεία της Μονής. Μετά τις προσφορές της Μονής στα μέλη μας επισκεφθήκαμε την Λίμνη Πλαστήρα και κατά την είσοδό μας στην Καρδίτσα μας ανέμεναν οι πρόεδροι της ΙΡΑ Γιώργος Ζαργανής και της Ένωσης Αποστράτων Θωμάς Βαλομάνδρας, αναλαμβάνοντας την δική τους ξενάγηση, όπως την είχαν σχεδιάσει. Λόγω του μεσημεριού μας οδήγησαν σε μία καταπληκτική ταβέρνα τόσο στο μενού όσο και την τοποθεσία της.
Μετά το γεύμα η ξενάγηση μας ξεκίνησε από το χωριό Μαυρομάτη γενέτειρα του ήρωα της Ελληνικής Επανάστασης Γεώργιο Καραϊσκάκη, όπου ο πρόεδρος του τοπικού Πολιτιστικού Συλλόγου κ. Δημήτρης Γιώτης μας ταξίδεψε πάνω από μιάμιση ώρα τόσο με ιστορικά στοιχεία όσο και με μύθους πλασμένους για τον συντοπίτη τους, που έζησε στο χωριό μέχρι τα 17 του χρόνια. Μετά την αναμνηστική φωτογραφία στο άγαλμα του Καραϊσκάκη που βρίσκεται στην πλατεία του χωριού ξεκινήσαμε για την Καρδίτσα όπου είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε και να ενημερωθούμε από τον πρόεδρο της ΙΡΑ με ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία. Μετά τον απογευματινό καφέ στον πεζόδρομο με τις πολλές καφετέριες επισκεφθήκαμε το Αστυνομικό Μουσείο, το μεγαλύτερο και καλύτερο της Ελλάδας, όπου μέσα από την ενημέρωση του υπεύθυνου, Υποστράτηγου ε.α. Καλλιαντζή Δημητρίου, θαυμάσαμε τα ποικίλης αξίας και μνήμης ιστορικά μουσειακά εκθέματα, που έχουν σχέση με την Ελληνική Χωροφυλακή, την Αστυνομία Πόλεων και την Αγροφυλακή. Στο τέλος ανταλλάχθηκαν αναμνηστικά μεταξύ του εκπροσώπου της τοπικής Διοίκησης ΙΡΑ Ξάνθης κ. Κώστα Δεληγιαννόπουλο, της Ένωσης Αποστράτων Αστυνομικών Θεοφάνη Καραμπιπέρη με τον κ. Δημήτριο Καλλιαντζή, ως και των προέδρων της τοπικής Διοίκησης ΙΡΑ Καρδίτσας κ. Γεωργίου Ζαρχανή και Ένωσης Αποστράτων κ. Θωμά Βαλομάνδρα. Περί ώρα ενάτη βραδινή φύγαμε  από την Καρδίτσα με τις καλύτερες των εντυπώσεων μένοντας κατάπληκτοι από τις φυσικές ομορφιές της Καρδίτσας και ιδιαίτερα της Λίμνης Πλαστήρα, αλλά και της φιλοξενίας των δύο Διοικητικών Συμβουλίων με επικεφαλής τους δύο προέδρους.
Νωρίς το πρωί της Δευτέρας – εορτής του Αγίου Πνεύματος – αναχωρήσαμε με προορισμό την Καλαμπάκα και τα Μετέωρα, όπου επισκεφθήκαμε τις Μονές του Αγίου Στεφάνου και Αγίου Βαρλαάμ στο Μεγάλο Μετέωρο. Το μεσημέρι πήραμε τον δρόμο της επιστροφής περνώντας μέσα από την Λάρισα και καταλήξαμε για φαγητό στην παραλιακή ταβέρνα «Ο ΝΙΚΟΣ» στην Μεθώνη. Με ενδιάμεσες στάσεις για καφέ, φθάσαμε στην πόλη μας το βράδυ με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Κλείνουμε την αναφορά μας στο οδοιπορικό, με τις ιδιαίτερες ευχαριστίες μας για την υποδοχή, φιλοξενία και άψογη οργάνωση της 3ήμερης παραμονής μας στην περιοχή τους, τους: Πρόεδρο της Τ.Δ Καρδίτσας, κ. Γεώργιο Ζαρχανή, τον Γεν. Γραμματέα και Ταμία της Τ.Δ. Τρικάλων κ.κ. Δραγούτσο Βασίλη και Μάστορα Μιχάλη αντίστοιχα, τους προέδρους της Ένωσης Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Καρδίτσας κ. Θωμά Βαλομάνδρα και Συνδέσμου Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Τρικάλων κ. Παναγιώτη Τριανταφύλλου και τους αναμένουμε και εμείς να τους φιλοξενήσουμε.
Έγραψε ο Φάνης Καραμπιπέρης

ΠΡΟΣΦΟΡΑ WIND

www.diktyoshop.gr

Μπες τώρα στο
κάνε εγγραφή δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού που έχεις από τον Συνεταιρισμό Αστυνομικών Θεσσαλονίκης και αξιοποίησε τις εκπληκτικές τιμές σε υπηρεσίες και προϊόντα κινητής τηλεφωνίας. ΔΙΚΤΥΟ - Κ. Καραμανλή 143 Θεσ/νίκη. Τηλ. 2310-311611